Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

..

Av Aanna Olofsson Villwock - 29 augusti 2013 07:43


Jahapp nu sitter man här igen. Väntar på att åka till andra av 5 jobb idag.
Så trött och har ingen energi men de e bara försöka glömma bort för de har ja inte tid till nu.
Långdag idag med, inte alls kul om ni frågar mig.

Alla här hemma är irriterade och less..
Allt handlar om pengar och vi har de lite dåligt med det.
De går 2 arbetslösa av 5 här och den ena har nyss fått jobb och den andra ska på intervju imorgon.

Men de känns i luften att de inte år som de brukar. Alla har nig gått varandra på nerverna och de mesta handlar om pengar...

Önskar man bara kunde försvinna ibland, bara flyga iväg och må helt bra en gång. Men alltid är det något.

Är de inte de ena så e de de andra.

Kan vara därför jag är så trött och inte har någon energi eller jag vet inte.
Sover som man ska men oroligt så känner mig långt ifrån utvilad bär ja vaknar.
Vill bara att allt aka va bra.

Hoppas ni får en bättre dag än min.

Peace! /EnLessEn

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aanna Olofsson Villwock - 12 september 2013 20:20


Det gör ont när man inte vet.. De gör ondare att såra någon.. Men de gör ondast att inte må bra själv.. Confused! Hoppas ni får en bättre vecka/kväll än mig. Peace! ...

Av Aanna Olofsson Villwock - 8 september 2013 19:01


It's payback time Bitch! Nu jävlar är det plan B som gäller/... Även fast de e kärlek så grundas de på lögner... Feel free but NO! ...

Av Aanna Olofsson Villwock - 6 september 2013 18:19


Sitter här en fredags kväll lik den andra. Ska käka och sedan kärnan ju ligga och bara göra ingenting med tanke på att man inte har bättre fantasi och att man ska jobba imorgon. Mamma ska med mig oxå. Kännermig inte helt hundra, huvudvärk, sn...

Av Aanna Olofsson Villwock - 2 september 2013 21:52


Hej alla glada, sura, irriterade, lyckliga.. Ja hej alla! :) Sitter just nu vid köksbordet efter en vanlig jobbe dag. Igår fyllde jag 22 och de känns inte i kroppen men i själen. Känner hur ja får mer och mer ångest över att bli gammal ju ...

Av Aanna Olofsson Villwock - 23 augusti 2013 20:06


.. Men då återstår de att fråga sig vad de blir i helgen?! Jobbade till 12 idag och sedan drog ja o mamma och handlade. Efter de drog vi till systemet och sedan begav vi oss hemåt. Grabbarna skulle bort ikväll så ja sitter hemma med mamma och ...

Presentation


AannaOlofssonVillwock

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards